memo 7'ad eldawa we soso namet

Sunday, January 14, 2007

الأحد 14.01.2007 في تمام الحادية عشر صباحاً
شكراً يا 2007 ، هات ما عندك .. وكأنه لا يكفي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كل اللي عندي اني أصيل و عايش حر
بديت الطريق من غير صديق دايق العذاب والمر
وبقيت كمان انسان كريم ، ومن الصميم اعشق
واتمنى الهنا ، وانا .. اتكتب عليا من خليلي الضر
وفين اروح تاني بموالي ، تايه ، والخيال مضطر
ايا من اهنت قلبي .. فقد قسوت
وأذللت دمعاً من خلائقة الكبر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فهات لي البقـيّـة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رسالة إلى العزيزة الرقيقة TOTA
ألف مبروك وشرفتي مدونتك وعالم التدوين ـ وفرحتي بلفائك على صفحاتك الشيقة موجودة بقلبي من أول اصدار ليكي .. بس لسه مش ها قدر اعلق رغم متابعتي بتشوق ، سامحيني ،
وأنا دا : لان التدوين موضة جديدة وحديثة واتباع خطوط الموضة شىء لطيف وكوول خالص.
أوكي ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فبقيتي عزًّت عليّ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1 Comments:

At 11:45 AM, January 23, 2007, Blogger tota said...

العزيز

اشكرك اولا على تهنئتك الرقيقة والتى اعتز بها جدا جدا

افتقد كلماتك كتدوينات وكتعليقات

ولا ادرى سبب الانقطاع حتى الان
ولا اصدق انك تدون لان التدوين حاجة كوول خالص فأى قارئ لكلماتك
يعرف متابعتك للاحداث الجارية وعد الى ارشيف تدويناتك لتعرف ان كنت تدون للموضة ام لانك تنقل فكر ورسالة يا صاحب الرسائل لمصر
انقطعت خطاباتك لمدة طويلة
فهات انت البقية فنحن فى الانتظار
تحياتى

 

Post a Comment

<< Home