memo 7'ad eldawa we soso namet

Monday, June 19, 2006

استدراك هام و عاجل ـ خطأ في الذاكرة وجب استدراكة

السادة الأفاضل .. الظاهر آني فعلا عجزت خلاص
و رغم علمي بأنه لم يكن لمن منكم الرغبة في الاطلاع على إضافاتي او تعليقاتي إلا اني أري من الضروري جدا تصحيح الخطأ الذي ورد بتعليقي تحت عنوان : مش مصر بس اللي فيها صعايده ، فقد ورد عن طريق الخطأ الذي سببة النسيان وبعدي عن الكتب والمكتبات منذ فترة ان كاتب روايه كفاح طيبة هو الاستاذ الكبير يحي حقي ..
والحقيقة اني اليوم اشتقت إلى هذا الكتاب مره اخرى فتوجهت لمكانه لتكون الطامة الكبري ، انه كاتبه هو الأستاذ الكبير نجيب محفوظ الذي لا يقل شأنا عن الأستاذ الكبير يحي حقي .. فسامحوني والتمسوا عذرا اني حقاً صرت بعيداً للأسف عن مكتبتي الأصلية ونااااااااادرا ما تتناول يدي بعض منها.
ومرة أخرى ارجوكم العذر والسماح
مع تحاتي

5 Comments:

At 4:15 PM, June 20, 2006, Blogger Gid-Do - جدو said...

محدش بيعلم حد ـ لازم تعلم نفسك ـ دية النصيحة اللى انا قلتها لنفسى واقولها لك ـ اللى تحت دول 3 اماكن علمت نفسى منهم

نصيحة اهم انت بتكتب معلقات الناس عاوزة حجات قصيرة ـ غنوة ام كلثوم جميلة جدا لكن محتاجة وقت طويل لسماعها فيروز بتاخد 3 دقايق والشباب بتوع اليومين دول بيسمعوا فيروز مش ام كلثوم ـ لك امنية منى بالتوفيق ـ جدو

http://www.w3schools.com/html/

http://www.mcli.dist.maricopa.edu/tut/lessons.html

http://help.blogger.com/

 
At 5:48 AM, June 23, 2006, Blogger محمود عزت said...

ياباشا حصل سوء تفاهم ضخم!
أنا مكنتش أقصدك إنت إطلاقا!والله
أنا كنت أقصد الأخ انونيمس بتاع
unbearable
ومش عارف إيه!
حقك علينا و ألف تحية على البلوج بتاعك

 
At 5:50 AM, June 23, 2006, Blogger محمود عزت said...

يا باشا حصل سوء تفاهم ضخم
انا مكنتش أقصدك إنت إطلاقا
انا كان قصدي الأخ أنونيمس بتاع unbearable
ومش عارف إيه
حقك علينا يا عم و ألف تحية على البلوج

 
At 4:27 AM, June 26, 2006, Blogger radwa osama said...

اسجل دخولي اولا واعتزازي بمدونتك
ثانيا : اسفه علي عدم مساعدتك عندما طلبت لكن للاسف ليس لدي ما يمكنني ان اساعد به فمعلوماتي في التقنيات البلوجية تكاد لا تذكر بالاضافه ان عمرو رد عليك باحالتك لموقع جيد ..اردت فقط التنويه والاعتذار

 
At 9:32 PM, June 27, 2006, Blogger يا مصر اكتب إليكي رسائلي said...

أشكر كل من قام بزياتي وترك لي بصمة على قلبي تسعدني بوجودي بينكم الأخت رضوى ، وجدو ، الأخ محمود عزت تحياتي لكم جميعا ، وأخيرا تأكدت ان علاء ربنا اكرمة وأفرج عنه. افرج عنه. تحياتي مكررة

 

Post a Comment

<< Home